Kapcsolat

Gaming

Brutális nehézségi szintet, valamint rengeteg újdonságot és javítást hoz az Assassins’s Creed Valhalla új frissítése

A viking kaland még mindig nem ért véget.

blank

blank

A tavalyi esztendő végének két igazi slágere a CD Project RED által piacra dobott Cyberpunk 2077 és az Ubisoft sorozatának újabb fejezete, az Assassin’s Creed Valhalla volt (igazi sikertörténetet azonban csak Eivor kalandja tudott írni). Lassan egy évvel a megjelenés után a játék még mindig életképes, hiszen amellett, hogy Dualsense-támogatásban részesült, már kettő DLC is tovább bővítette az univerzumát. A frissítések pedig külön kategória, a legutóbbi épp ma élesedett, és a szokásokhoz híven rengeteg újdonságot, valamint javítást hoz magával, na meg egy brutális nehézségi szintet is.

Az 1.3.1-es névre keresztelt patch alaposan megtámogatja a River Raids módot, hiszen három új folyami fosztogatás is része lesz a repertoárnak, mégpedig az Erriff, a Berbha és a Rhine folyókon játszhatunk kalózosdit. Előbbi kettő egyébként Írországban csörgedezik, ami azt jelenti, hogy újra meglátogathatjuk a druidák szigetét. Természetesen a díjazás is ennek megfelelően alakult, a frissítéssel megérkezett Lugh páncélja és öt darab fegyver is, amik közül az egyik nem más, mint egy rövid kard. Ezenkívül tovább fejleszthetjük a Jomsviking-et és a Longshipet is ötös szintre, ami lehetővé teszi, hogy több erőforrást vigyünk magunkkal. A monostorokban pedig 3 vadiúj képesség vár ránk, ezek a Spinning Harpoon (amely visszaveri az ellenséget), a Percussion Arrow (ezzel olyan lökéshullámot idézhetünk elő, ami komoly károkat okoz az ellenségben, ha eltalálja a pajzsát), illetve a Precision Axe Throw (ez pedig ellenfelünk gyenge pontját veszi célba).

Ezek mellett a rúnákat is megbütykölték kicsit a fejlesztők, a Targeted Rune socketingnek hála a kövek csak arra a fegyverre vannak hatással, amelybe bele vannak helyezve, míg a különböző juttatások és jutalmak „fizetési sapkáját” eltörölték, ezáltal a különböző perkek hatásait mostantól mindig nyomon lehet követni. És persze itt van az a bizonyos brutális nehézségi szint, melynek neve Aesir, és nagyon hasonlít az előző két Assassin’s Creed Nightmare nevezetű módjához. Az Aesir tényleg rászolgált az általunk használt jelzőre, mivel 200%-al több kár keletkezik a karakterünkben, 40%-kal kevesebb hp töltődik vissza, a kivédés időkerete pedig 38%-al csökkent. Ehhez kapcsolódó változás még az is, hogy az életerő újratöltődése most már a nehézségi szinttől függ, alap-és nehéz fokozaton 100 illetve 80, míg nagyon nehéz és Aesir szinten egyaránt 60%-al töltődik vissza, érdemes hát kétszer is meggondolni, hogy be akarjuk-e állítani.

Ami a javításokat illeti, azok száma csaknem végtelen, hiszen az alapjáték mellett a Wrath of the Druids, illetve a Siege of Paris DLC-k hibáit is igyekeztek kiküszöbölni. A teljes listát itt lehet böngészni, az 1.3.1-es frissítés pedig ma délután két órától éles, akinek tehát van kedve, nyugodtan szerezze be. A patch PC-n 26, PlayStation 4-en 30, PlayStation 5-ön 14, Xbox One-on 26, míg Xbox Series S/x-en 34 gigabájtnyi tárhelyet foglal, eszerint érdemes kalkulálni.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon, valamint ha érdemesned látod, támogasd munkánkat Patreonon, hogy fejlődni tudjunk!

Kattints a kommenteléshez

Leave a Reply

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Felkapottak