Kapcsolat

Gaming

Folytatást kaphat minden idők legjobb Star Wars szerepjátéka

Legfőbb ideje, hogy ez is trilógiává érjen…

blank

blank

Nem túlzás azt állítani, hogy minden idők legjobb Star Wars szerepjátéka a Knights of the Old Republic, melynek harmadik etapját úgy várták a rajongók egy jó ideig, mintha az egyenest a messiás volna. Aztán ahogy a játékért felelős BioWare gazdát cserélt, Knights of the Old Republic III helyett pedig más projektekbe fogtak, úgy halt el a remény – na persze ott van az egyfajta harmadik részként funkcionáló, MMO alapú The Old Republic, de az mégsem ugyanaz… Nem sokkal később a láng azonban újfent életre kapott, amikor is a BioWare kiadója, az Electronic Arts megkaparintotta a Star Wars licenszet. Igen ám, de ahogy teltek-múltak az évek, egyre nyilvánvalóbbá vált, hogy az Electronic Arts nem kíván a kelleténél több tápot adni az aranytojást tojó tyúknak, és a bevált recept alapján inkább csak azokra a projektekre fókuszál, melyek után szinte biztosan minden rajongó két marékkal kap majd. Így született meg a Battlefront 1-2, a részben a soulslike zsánert erősítő Jedi: Fallen Order, valamint a Battlefront űrcsatáit kompenzáló Squadrons. Persze azóta pletykálnak már további EA-féle Star Wars játékokról, többek közt a (dobpergés) Battlefront 3-ról is, hivatalosan azonban semmilyen megerősítés nem történt ez ügyben.

blank

Talán ezt is megelégelve a Disney újra életre hívta az egykori Lucasarts utódjaként említhető Lucasfilm Games-t, ahol nem is haboztak a kelleténél tovább: bő két hete bombaként robbant a hír, hogy az Electronic Arts mellett más stúdiók is hozzáférhetnek a jogokhoz. Az első beeső újonc a Ubisoft lett, aki a The Division játékokat jegyző Ubisoft Massive stúdióra bízta a következő nagy, nyílt világú Star Wars játék elkészítését. De ez még mindig nem minden, a Bespin Bulletin értesülései szerint ugyanis most jött el az idő, hogy folytatást kapjon minden idők legjobb Star Wars szerepjátéka, a The Knights of the Old Republic is. Annyi pedig már most bizonyos, hogy nem a BioWare fejleszti azt, legalábbis a mindig pontos értesülésekkel és jó forrásokkal rendelkező Jason Schreier szerint, aki úgy fogalmazott: “nem az Electronic Arts, hanem valaki, akire sosem gondolnánk”. Ez alapján tuti biztos, hogy a Running with Scissors lehet az, akire nem gondolunk. A viccet félretéve, a magunk részéről csak egy dolog számít: legyen képes felnőni az elődökhöz, amire jelen pillanatban viszont csak egy maréknyi stúdió lenne képes. Ha viszont Schreiernek igaza van, és sosem találnánk ki, hogy ki az, akkor a hagyományosan nagymenő szerepjáték-gyárosok (Obsidian, Larian, inXile és a többiek) kiesnek a pakliból. Innen pedig szabad a gazda, és jó eséllyel egy darabig még az is marad, hiszen egy KotOR nyélbeültése nem egy könnyed hétvégi meló lesz, akárki is vállalta magára az elkészítését.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!

Kattints a kommenteléshez

Leave a Reply

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Felkapottak