Kapcsolat

Gaming

S.T.A.L.K.E.R. 2: már te is hallod a doziméter kattogását?

Csernobil Árnyékából újra Tiszta Égbolt alá Hív Pripjaty…

blank

blank

13 év. Ahogy mondani szokás, ennyi még gombócból is sok, pedig pont ennyi telt el azóta, hogy megjelent a S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl. Ugyan két kiegészítőt még kaptunk hozzá, de a hivatalos és teljes értékű folytatásra még mindig várunk. A GSC Game World egyszer már 10 éve bejelentette a második S.T.A.L.K.E.R játékot, de 2012-ben jobbára rajtuk kívülálló okok miatt kénytelenek voltak törölni a projektet és felhagyni a fejlesztéssel. De most úgy tűnik, szebbek a kilátások, és idén végre-valahára tényleg megjelenhet a S.T.A.L.K.E.R. 2.

A tavalyi év során bejelentett folytatásról július óta mélyen hallgat a GSC Game World, december 30-án viszont megleptek minket egy kis kedvcsinálóval, melyet az amerikai IGN után saját Youtube csatornájukra is feltöltöttek. A fejlesztő saját bevallása szerint a röpke trailer teljes egészében a játék motorjával, vagyis az Unreal Engine-nel készült, amelyben egy pillantást vethetünk a viharos sebességgel változó zónára új főhősünk, Skif szemén át.

Ami biztosat tudunk, hogy a tervezett megjelenés még mindig 2021, a rajtplatformok pedig PC és Xbox, ráadásul már első nap bekerül a Game Pass kínálatába is – egyébként több arra utaló jel is van, hogy a S.T.A.L.K.E.R 2 PlayStation-re is meg fog jelenni, csak valamivel később, azt azonban nem tudni, hogy a konkurens megjelenés magába foglalja-e a PS4-es változatot vagy kizárólag újgenerációs gépen fogja tiszteletét tenni. Ezenfelül csak a fejlesztők ígéreteire támaszkodhatunk, melyekkel – ahogy azt a hagyomány diktálja – megjelenés előtt mindig tele a padlás, úgyhogy vegyük is szépen sorra őket: a tervek szerint tehát az idén megjelenő S.T.A.L.K.E.R. 2 az egyik legnagyobb bejárható nyílt világ ígéretével érkezik, szerteágazó, több befejezéssel bíró történettel, melyben döntéseink nemcsak azonnali, hanem később visszaköszönő következményekkel is kéz a kézben járnak majd. A helyszín továbbra is a Csernobil környéki zóna, de a régiek mellé kapunk új látnivalókat is, többek közt új anomáliákat, ellenfeleket és felszereléseket. És ami talán az egyik legfontosabb, hogy az eredeti játékot kult-klasszikus stádiumba emelő moddolási lehetőség biztosítása mellett is elkötelezettek a GSC Game World fejlesztői, aminek köszönhetően végtelen mennyiségű tartalomra is számíthatunk majd a megjelenést követve.

<div id="fb-root"> </div> <script async="" defer="" crossorigin="névtelen" src="https://connect.facebook.net/hu_HU/sdk.js#xfbml=1&amp;version=v8.0" nonce="1z89Xut8"> </script>
<div class="fb-page" data-href="https://www.facebook.com/gamearsAN" data-tabs="" data-width="" data-height="" data-small-header="false" data-adapt-container-width="true" data-hide-cover="false" data-show-facepile="false"> <blockquote cite="https://www.facebook.com/gamearsAN" class="fb-xfbml-parse-ignore"> <a href="https://www.facebook.com/gamearsAN">            GameArs Agency News - Magyarország </a> </blockquote> </div>

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!

Kattints a kommenteléshez

Leave a Reply

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Felkapottak