Kapcsolat

Gaming

Így nézett volna ki a Doom 4

Egyszer volt, hol nem volt

blank

blank

A Doom 2016-os feltámadásával a modern shooter-játékok történelmének is meghatározó tagja lett, nem “csak” a stílus eredetének. Tizenkét év kihagyás után megmutatta az id Software, hogy képes még frisset alkotni az akciójátékok tengerében, a 2004-es horror-akció után, mely félig-meddig vakvágánynak bizonyult. De az igazsághoz hozzátartozik, hogy az annak készült folytatás, a Doom 4 nem mindig nézett ki úgy, mint ahogyan azt ma ismerjük.

A helyszín a Doom Eternalhoz hasonlóan javarészt a Föld lett volna, de a Slayer inkább lett volna halandó, semmint egy brutális, fékezhetetlen düh hajtotta félisten. Persze egyes elemek megúszták a nagy renoválást és átalakítást, legalábbis koncepció szintjén mindenképpen, de erről már nem csak a fejlesztőktől kapott legendáriumokban olvashatunk és hallhatunk, egy tesztfelvétel ugyanis napvilágot látott.

Persze a képek nyersek, egy csomó shader és finomítás még hátra lett volna, nem is beszélve a tornyosuló munkáról, mire a játék beérett volna – de egyes elemeket felismerhetünk. Ott van például az ikonikus láncfűrész, a kétcsövű sörétes vagy az az Imp-szerű démon, amit itt a tetőn láthatunk rohangálni. A Summoner megjelenése is ismerős, ahogyan a végén látott hatalmas lebegő démon feje is visszatérő díszítő eleme a Doom Eternal űrállomásának.

Ugyan most már tudjuk, hogy így nézett volna ki a Doom 4, de hogy mennyire lett volna jó játék az eredetileg tervezett változata, azt csak találgatni tudjuk. A magunk részéről kíváncsiskodás helyett inkább roppant mód örülünk annak, hogy a dolgok úgy alakultak, ahogy, és a Switch verzió után már tűkön ülve várjuk az Ancient Gods második felvonását.

<div id="fb-root"> </div> <script async="" defer="" crossorigin="névtelen" src="https://connect.facebook.net/hu_HU/sdk.js#xfbml=1&amp;version=v8.0" nonce="1z89Xut8"> </script>
<div class="fb-page" data-href="https://www.facebook.com/gamearsAN" data-tabs="" data-width="" data-height="" data-small-header="false" data-adapt-container-width="true" data-hide-cover="false" data-show-facepile="false"> <blockquote cite="https://www.facebook.com/gamearsAN" class="fb-xfbml-parse-ignore"> <a href="https://www.facebook.com/gamearsAN">            GameArs Agency News - Magyarország </a> </blockquote> </div>

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!

Kattints a kommenteléshez

Leave a Reply

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Felkapottak