Kapcsolat

Gaming

Már be is futott a Cyberpunk 2077 1.2-es frissítése

Ez is eljött hát…

blank

blank

Épphogy csak beszámoltunk róla, de máris befutott a Cyberpunk 2077 eredetileg februárra tervezett, több száz javítást hozó 1.2-es frissítése PC-re, PS4-re, illetve Xbox One-ra. Ami a méreteit illeti, PC-n 33, PS-en 44, Xboxon pedig 40 GB-ot nyom, ami nem véletlen. A javítófolt kiküszöbölte többek közt az autóvezetés csorbáit, a rendőrök viselkedését, megszüntette a random NCP-spawnolását, egyszerűbbé és érdemibbé tette a craft-rendszert (azaz immáron kevesebb alapanyag fog kelleni a tárgykészítéshez), teljesítmény és vizuális téren pedig lecsökkentette a memóriahasználatot, illetve kapott egyfajta pofásabb arculatot is a játék látványvilága. Ezenfelül PC-n Radeon GPU-val is lehetővé tette a ray-tracing használatot, ehhez azonban előtte mindenképpen egy driveres frissítés is szükségeltetik.

Tapasztalataink alapján továbbra is maradtak hibák a Cyberpunk 2077-ben, ráadásul nem is kevés, de ezek még inkább parodisztikus szájízt kölcsönöznek neki, mintsem idegesítenének. Például az előhívott paripánk (autónk) a levegőből bukfencezett le a frissítés után, a kerítéseken láthatatlan falba kapaszkodva tudunk felmászni, a moonwalkerként mozgó járókelőről már nem is beszélve. Ezektől eltekintve viszont érzékelhetően javult az autóvezetés, a karakterek leszoktak a hasbeszélésről, valamint a játék ténylegesen is stabilabbá vált PC-n – a játékot korábban PS5-ön teszteltük, a stabilitásával már ott sem volt különösebb problémánk az 1.04-es update-et követve.


Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!

Kattints a kommenteléshez

Leave a Reply

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Felkapottak