Kapcsolat

Gaming

Többjátékos-központú lehet a Bend Studio következő játéka

Úgy fest, csapatban is leülhetünk majd a Bend Studio következő játéka elé.

blank

blank

Bő két éve már annak, hogy megjelent a Bend Studio a Syphon Filter után/mellett talán legismertebb játéka, a PlayStation 4-exkluzív Days Gone (a PC-s változat május 18-tól érhető el), amely ugyan nem sok újat mutatott, mégis egy korrekt kis programnak mondható. Sokan bíztak hát benne (a stúdió is), hogy elkészülhet a folytatás, ám a Sony hamar lehűtötte a kedélyeket, amikor elkaszálta a tervezetet (indoklásként a hosszú fejlesztési időt, valamint a debütáláskor kapott vegyes kritikákat hozták fel). Deacon St. John kezét tehát (egyelőre) el kellett engednie a fejlesztőknek, ám kenyér nélkül nem maradnak: a stúdió már bőven benne jár a következő játékában, amelyben az álláshirdetéseket böngészve többjátékos elemek is várhatóak.

A meghirdettek lehetőségek közül az egyik a vezető hálózati programozó pozíció, amit ugyan már egy hónapja “élesítettek”, de valamiért csak most került a figyelem középpontjába. A hirdetés szövege szerint a Bend Studio egy újabb konzolos AAA játékon dolgozik, a leendő kollégának pedig az alacsonyabb hálózati problémák (TCP, UTD) megoldása, a multiplayer engine tervezése és felépítése, a PlayStation Network szolgáltatásaiban való részvétel, a digitális jogok kezelése, a patchelés, illetve a digitális kereskedelemben való közreműködés lenne a feladata. De a stúdió nem áll meg itt, egy másik munkakörre, a vezető játékmenet programozóra is keresnek embert, méghozzá olyat, akinek van tapasztalata a multiplayer játékok készítésében. A szerencsés kiválasztottnak itt a program logikáján, a karakterek viselkedésén, az állásalapú animációkiválasztáson, a mozgási rendszereken, az előre megszkriptelt minijátékokon, a fizikai-és ütközési rendszereken, a renderelésen, a részecskés effekteken, a kamera logikáján, valamint a hang támogatásán kellene dolgoznia.

Természetesen ez a multiplayer őrület nem meglepetés, hiszen beszélték, hogy a fentebb említett Days Gone második részének is lett volna valamilyen kooperatív módja, és könnyen lehet, hogy ez meg is valósul az egyelőre be nem jelentett játékban. Amiről Herman Hulst, a PlayStation Studios vezetője a múlt hónapban elmondta, hogy ugyanazon a nyílt világú technológián és funkciókon alapul, amelyet a fejlesztők Deacon kalandjának esetében is használtak. Elképzelhető tehát, hogy a Bend Studio következő játékában is fellelhetjük majd a posztapokaliptikus környezet jegyeit.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon, valamint ha érdemesned látod, támogasd munkánkat Patreonon, hogy fejlődni tudjunk!

Kattints a kommenteléshez

Leave a Reply

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Felkapottak