Kapcsolat

Üzlet

Újabb platformmal bővül a magyarországi streamingpiac, mely rengeteg tartalmat hoz magával

Kialakulóban a bőség zavara.

blank

blank

Mostanra elég nagy bizonyossággal kijelenthető, hogy a streaming megjelenése alaposan átírta az emberek tévénézési szokásait, hiszen a szokásos havidíjért cserébe korátlan hozzáférést biztosít filmekhez és sorozatokhoz, amiket megszakítás nélkül élvezhetünk. A tavaly kitört koronavírus-járvány miatt pedig sok ígéretes produkció landolt a mozik helyett valamelyik szolgáltatónál, de olyanra is akadt példa, hogy párhuzamosan futott a gyöngyvásznon és a kisképernyőn (lásd a Warner filmjei vagy a Fekete Özvegy, ami miatt Scarlett Johansson be is perelte a Disney-t), ami szintén növelte a kikapcsolódás eme formájának ázsióját. A kínálat nagyon széles, és ezek közül néhányat már a magyarországi háztartások is élvezhetnek (de a Disney+-t sajnos még nem, rá még picit várnunk kell, ahogyan az HBO Maxre is) egy friss jelentésből pedig kiderült, hogy újabb platformmal bővül a honi streamingpiac, mely rengeteg (remélhetőleg minőségi) tartalmat hoz magával.

A Businesswire beszámolója szerint az új platform neve SkyShowtime lesz, és a többek között a Universalt és az NBC-t müködtető Comcast, valamint a Comedy Centralt, a Nickelodeont, és az MTV-t birtokló ViacomCBS égisze alatt fog működni, műsorkínálatában pedig elérhető lesz a Showtime, a Paramount Pictures, a Paramount+ Originals, a Sky Studios, a Universal Pictures és a Peacock összesen több, mint 10 000 órányi tartalma. Ez pedig minden műfajt és nézői csoportot átölel majd, a gyerek-és családi műsoroktól, a legfontosabb franchise-okon és premier filmeken át a helyi gyártású, dokumentum- és egyéb műsorokig.

Persze a SkyShowtime megjelenésével nemcsak a magyarországi streamingpiac kap új játékost, a bejelentés szerint nem kevesebb, mint 20 európai országban fog elindulni, mégpedig Albániában, Andorrában, Bosznia-Hercegovinában, Bulgáriában, Csehországban, Dániában, Észak-Macedóniában, Finnországban, Hollandiában, Horvátországban, Koszovóban, Lengyelországban, Magyarországon, Montenegróban, Norvégiában, Portugáliában, Romániában, Spanyolországban, Svédországban, Szerbiában, Szlovákiában és Szlovéniában. A pontos időpont egyelőre még nem ismert, ám az előzetes kalkulációk szerint a jövő évben sor kerülhet a startra. Az új platformmal kapcsolatban Raffaele Annecchino, a Viacom CBS Network International elnök-vezérigazgatója elmondta, hogy a SkyShowtime elindításával jó helyzetben lesznek ahhoz, hogy a globális könyvtárukat felhasználva ezekben az országokban rövid idő alatt nagy léptékben hozzanak létre vonzó streaming szolgáltatást, egy átgondolt, többfázisú stratégiai befektetés révén. Dana Strong, a Sky csoport vezérigazgatója pedig úgy nyilatkozott, hogy az NBC Universal, a Sky és a ViacomCBS egyedülálló tartalmaira építve a SkyShowtime a családok minden tagja számára igazán vonzó kínálatot vonultat fel, erős márkaismertséggel ezekben az európai régiókban.

blank
Hamarosan jöhet a “kistesó”.

Az együttműködés vegyesvállalati formában valósul majd meg, a ViacomCBS és a Comcast egyenlő arányú részesedésével és közös irányítással. További részleteket a SkyShowtime szolgáltatás kínálatáról és előfizetési díjáról később hoznak majd nyilvánosságra.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon, valamint ha érdemesned látod, támogasd munkánkat Patreonon, hogy fejlődni tudjunk!

Kattints a kommenteléshez

Leave a Reply

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Felkapottak